Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Snažíte se marně. Kdo viděl v osmašedesátém tanky, nadosmrti s Rusákem nechce nic mít.

Výjimku tvoří pouze ti, kterým se ruská okupace líbila.

2 2
možnosti
Foto

Odříkaného chleba největší kus.

0 0
možnosti
Foto

Dívám se na seriál o druhé světové válce, kde je vykreslen pochod Rudé armády a osudy jejích vojáků a dústojníků. Maršál Koněv tam vystupuje jako příkladný důstojník, který během pochodu na Berlín nesl vojenské útrapy společně s vojáky. Doporučovala bych shlédnutí všem, kteří si dnes hrají na historiky a ostouzejí jména těch, kteří nás osvobodili a položili své životy za naši svobodu.

V roce 1968 jsem byla mladý zajíc a tvrdě jsem se vyhrazovala proti okupaci vojsky Varšavské smlouvy. Tato politování hodná událost, však nic nemění na konstatování, že za ukončení války vděčíme ruským vojákům a tato skutečnost by měla býti historicky zachována.

1 0
možnosti
Foto

Chodil jsem každý den kolem sovětského tanku do práce a nikdy jsem rok 1945 a 1968 nespojoval. Jinak řečeno, nikdy by mě nenapadlo, že ten tank může někomu vadit.

Je to jenom póza.

3 0
možnosti
JV

Tak trochu by mne zajímalo, kde zrovna vy berete odvahu označovat někoho jiné za hlupáka:-/

0 0
možnosti
Foto

Komedianti by se vám zamlouvali?

0 0
možnosti
PB

P81e47t52r 57B59u79r17i26a50n

29. 4. 2020 15:58

Naprostý souhlas. Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2781x
Producent, politik, striktní odpůrce NATO

Hájí zájmy sociálně slabších, seniorů, tělesně postižených a lidí práce. Člen KSČM.

www.romanroun.cz

Seznam rubrik